Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Lovar hela tiden ..

Av innebandybloggaren - 11 mars 2014 20:22

Jag bara lovar en massa skit hela tiden... Sorry :( Men nu så ska jag komma igång igen. Tänker skriva lite korta inlägg då & då! Kollar ni på Storvreta-Mullsjö? Såklart hejar jag på Storvreta och de leder ofc ;) coolt att Mullsjö har gått till slutspel, vääääldigt otippat faktiskt! Jag tror att det kommer va Storvreta & Falun i final. Nu snackar jag herrar men det hoppas jag ni har fattat haha ;)
tagga träning imon! Tycker det är både sorgligt & kul att slutspelet har börjart... Är såklart ledsen för att säsongen är påväg mot slutet. Det känns så trist :( Kom och tänka på vad jag ska göra med bloggen under sommaren? Det finns ju inte så mycket innebandy att skriva om då liksom..? Ge förslag snälla! Men funderar på att ta en paus och sen börja igen när säsongen drar igång. Jag undrar om det är nån som läser denna bloggen som ska till Selected Player 2014? För jag ska dit. Tänker inte säga vilket åldersklass eller landskap jag kommer att vara med i... Men nu så måste jag kolla vidare ... Men skit det var visst periodpaus nu såklart :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av innebandybloggaren - 8 april 2014 20:12

Har lagt ner bloggen... Men vi hörs säkert någon gång! Hejdå :) ...

Av innebandybloggaren - 28 mars 2014 19:59

Känner ingen lust att skriva längre. Vet inte om jag ska fortsätta blogga? Ni får kommentera för jag känner ingen lust.. :( ...

Av innebandybloggaren - 24 mars 2014 20:19

Kollar på Storvreta-Mullsjö och precis gjorde Storvreta 3-3!! Yes!! Nu måste jag kolla vidare! Förresten såg ni straffen som blev bortdömd? Jag tyckte inte han drog bollen bakåt faktiskt! Men det var väl bra! ;) Herrå ...

Av innebandybloggaren - 20 mars 2014 17:03


Hej! Ikväll så spelar Storvreta-Mullsjö och jag har börjat tagga redan nu hahha ;) det står 3-1 i matcher till Mullsjö vilket innebär att Storvreta måste vinna för att gå vidare. Det är först till 4 i matcher! Jag hejar såklart på Storvreta :) men nu...

Av innebandybloggaren - 18 mars 2014 20:32


Hej. Nu börjar det bli spännande i slutspelet. Jag kan tyvärr inte skriva alla resultat här, men jag skriver om det är nåt som jag tycker är värt att skriva om :) Just nu kollar jag på iksu-Pixbo (i damer då) och det står 5-2 till iksu! Mullsjö har v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards